maanantai 31. maaliskuuta 2014

Ruohonjuuritasolla

 
"Pohjalta ei nousta muutakun ylöspäin" ja "valoo on tunnelin päässä". Niinhän mä aina sanon, vai puhunko mä vaan puppua?
Anteeks mut... koska täältä niinkun pitäis nousta? koska mä rupeen oikeesti opiskeleen? Koska vaan päästän irti kaikesta turhasta? Tän syvällisempiä pohdintoja aiheesta ette saa, koska en tie oikein ihan itekkään mitä ajattelen.
 
Oli tosiaan ihan kiva herätä tänä aamuna 8:18 kun enkunkoe tosiaan alko 8:20, ja myöhästyneitä ei oteta luokkaan... öhöm, lievä paniikki ja niiku joku ois jahdannu muo kouluun. Jaaaaaa sitten siinä kävi niin, että en päässy luokkaan, menetin 10p. kuuntelusta. hard rock hallelujah! Opettajat on parhaita <3 Kaikenlisäks olin kokeessa viimesenä ja kadotin mun puhelimen. Maailman paras päivä :::):):):))::):)
 
Seuraavaks ois sit hissa vuorossa jota en oo saanu luettua yhtään :) <3 Nää on ihania nää koeviikot. Hyväku suihkuun kerkee (okok älkää ny pelätkö, väännän vaikka väkisin itteni sinne niin teiän ei tarvi haistella muo :D)
Tässä siis nää kokeet ja koe viikko ja siis keskiviikkona ois oikeestaan 2 kurssin enkun kieliopin uusiminen (miten hitossa sain siitä nelosen) JOTEN siis aika kaunis stressi taas on :) Ei mulla suotta mitää vapaapäiviä oo, mitä turhia :::DDD


 Joskin tätä koko hommaa helpottaa musiikki <3 löydän aina aikaa sille vaikka väkisin :P

 Tein jonkin näköstä suklaakakkua tänään! :D Tuli ihan hyvää mut se vähän lässähti, koska en todellakaan osaa laittaa ruokaa tai leipoo sitte yhtään. (siskoista toinen on kokki ja toinen leiponu koko lapsuutensa, ja mikä mää oon?...) Vaikka olenkin nainen se ei tarkota sitä, että olisin synnynnäinen lahjakkuus laittaan ruokaa. Älkäähän siis yleistäkö ;D


 
Tosiaan koska oon siis loistava kadottaan ihan kaikkee (kadottaisin vaikka mammutin jos omistaisin) niin kadotin tosiaan Ranskaan mun lompakon ja lasit (tällä hetkellä jossakin päin maailmaa on mun puhelin.... ::::DDD) jaaaaaa nyt ne oli tullu postiin <3<3<3<3 ahhhhh mulla oli ikävä rikkaana olemista ja etenkin mun laseja :D
Oujea ne on kotona <3

 Siiiiiiiiittten jotain random kuvia :)
Mun fisut <3
Ihan älyttömän paljon linnut sotkenu D: ja sit viel ihmisiä syytetään ruuan pois heittämisestä
 
Kello käy ja aika tikittää, kohta on jo kesä (goddammit finally <3) 

NIIN JA SITTEN VIELÄ että kastoin tosiaan talviturkin nyt tossa viimeviikonloppuna (0 asteisessa vedessä <3 ja nyt on kurkkukipee, kyllä kannatti :))) )

Tää kuva siis ranskasta :) oli nii upee et pakko pistää loppuhuipennukseks

 Näkyilläänhän ihmiset! Toivottavasti me kaikki surumieliset todellakin noustaan sieltä pohjalta ja nähdään valoo :) Breathe, it's just a bad day, not a bad life. Vises ja sillätavalla! ja tämähän oli sitten tässä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti