tiistai 18. maaliskuuta 2014

Turhaa tuhinaa ja tutinaa

Jepulista jeps elikkäs - talvi näimmä tuli taas... *tähän synkkä hiljaisuus*

MIKSI!? äskön oli vielä kesä? Ja nyt oon kipeenä koska ulkoilma (ja noh.. koska mun ns. "lämmin pukeutuminen") Ainakaan ei oo vielä tullu sitä koeviikon stressiä <3 sitäpä odotellessa. Elikkäs pientä nuhaa havaittavissa, en oo mitannu kuumetta mutta uskoisin että sellasta on ainakin odotettavissa jos ei oo jo... tarvisin nyt niitä poppamiehiä tai jonkin sorttisia parantajia kun koko aika oon kipeenä KIITOS (YOU FUKEN) TAKATALVI PIRISTIT ELÄMÄÄNI HUOMATTAVASTI

Päässä pyörii ideoita ja luovuus kukkii, mutta en saa mitään aikaseks, koska ajattelen että en saa kuitenkaan kaikkee toteutettua (haluan saada kaiken tehtyä, en vaan jotain yhtä juttua, vaikka kuulostaneekin hassulta) mm. päiväkirjan alottamista, maalaamista/piirtämistä eri aiheista, uusia biisi ideoita ymym ei teitä kiinnosta :D JA! koska oon niin nolife ja en halua alottaa mitään mun luovista ideoista niin oon kattonu nyt almost 4 tuotantokautee (jep luit oikein) The Walking Deadiä.... Hngh (tässä vaiheessa haluan sanoa itselleni, että hanki elämä)

Haluan kirjottaa mutta mitään ei tuu mieleen D: nyt jos niitä ideoita teiän suunnalta tulis niin ois bueno koska muuten tulee taas joku 2kk tauko tähän postaamiseen jne :::D

Ja noh mitä mulle yleisesti kuuluu? 
Buenoa, aika simppeliä :D Sillai ei mitää erityistä mut ei mitää kauhee huonookaa, että tässä ny tälläi mennää ja eletää. (NENÄ VUOTAA KOKO AJAN HNGH vaikee keskittyä kirjottamisee) Ja siis mulla on kauheesti hukassa tavaroita, joten huoli niistä on kova :T (missä hitossa mun silmälasitkin on D:) KYLLÄ TÄMÄ TÄSTÄ!

Haluan nyt painottaa että kirjotan blogia koska odotan että voin pitää vlogia rauhassa, kun oon omassa kämpässä. Että jos oikeesti jotakuta muka kiinnostaa mun jutut (tai joku ylipäätään lukee tätä), niin joudutte odotteleen semmoset 549 päivää vähintäänkin :D (jee muistakaa onnitella sillon on mun 18v. syndet - laittakaa kalenteriin!)

Tää päivä meni kivasti (tässä niiskutuksen lomassa), tuherran nyt heipat täältä mun sängynpohjalta ja hyviä öitä! (tuleepas ripeeseen tahtiin näitä postauksia! :0 hurjaa) NYT MOIKKELIS!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti