torstai 1. toukokuuta 2014

Round and round we go

Ette kyllä ikinä arvaa... OON TAAS KIPEENÄ! Rupesin ajatteleen, että voisin oikeesti palkata jonkun poppamiehen...

Mulla vuotaa silmät ja nenä niinku niagaran putoukset (tää ei lopu ikinä). Nenä mulla palaa jossain helvetin liekeissä ja silmät vuotaa kuiviin. Kurkku on yhtä kuiva ku sahara ja juominenhan ei tietystikkään siihen auta. Tinnittää niiku miljoona hyttystä olis kiljumassa korvaan. Ja sitten vielä kaupan päälle kaikki pienimmätkin murheet ja huolet ja kaikenmoiset perunankin epäsymmetrisyyden murehtimiset sun muut. Eipä mulla oo suotta paha olla kun kirjotan tänne blogiinkin varmaa jotain miljoonatta kertaa että oon kipee.  JA tottakai vielä päätä särkee niin että koko p*ska räjähtää tuusannuuskaks hetkenä minä hyvänsä (en osaa kuvailla tätä tää on ihan kauheeta).

En oikein tie enää mitä ajatella kun oon suurimmanosan ajasta vaan kipeenä ja sit sen muun osan ajasta oon terve ja pidän kivaa... MITÄ PAHAA MÄ OON TEHNY? :::DDD please voisimpa olla taas terve :'c noh mutta kyllä tämä tästä.

Tulin siis vaan tosiaan toteaan näinkin lyhyehkön asian ja tälläisen valitusvirreksi kutsutun murjotuksen toteamuksen, mutta halusin vaan tosiaan todeta tämän hauskan seikan, että KYLLÄPÄS minä nyt kuljen jossakin syvimmissä kipeyden onkaloissa, kun en ikinä oo terve.

Olkaa te terveitä mun puolesta!  Nähään taas rakkaat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti