maanantai 22. syyskuuta 2014

It's about time, right?


 To get up and start writing again. It's been too long...

So hello yellows again! Haluan painottaa että oon uudistanut mun blogin ulkonäköö, mutta en ehkä niinkään sisältöö koska mihin mä tästä muka muuttuisin tai mihin mun ajatukset vaihtuis?
      Jepulista... voi pojat siitä on aikaa ja pahottelen mun blogin hiljaiseloa, (jos joku jäi sitä kaipaamaan vähän päälle neljän kk aikana) se vähän kärsi kun oli "parempaakin tekemistä".

Toisin sanoen, ei vaan huvittanu.
 Koska en nyt voi kertoo ihan kaikkee mitä tällä aikaa on tapahtunu (long story brothas) niin selitän nyt jotakin kuvilla :)
Tossa vieressä näkyy eräs kirja nimeltä The Walking Dead (1) ja siis oon ihan sekasin tosta sarjasta... En tie onko toi yhtään "mun tyylistä" kirjallisuutta/tv tuotantoo, mutta tohon mä nyt oon vaan hullaantunu. Ja sain vihdoinki aikaseks lukee ton itse kirjan (ehkä koska koulutyö anyways), josta koko sarja on tehty. Wuhuu! :----)
Sit aasinsiltana koulujutskelista koulujutskeleihin elikkäs nythän on koeviikko y-lukiossa ainakin, niinkun kaikki varmasti tietää. Sain aikaseks (ihme kyllä) enkun kertausmonisteen eilen ja sit mulla oli tänään aamulla ton kurssin koe ja ihme kyllä se moniste autto. Lisäks kaveri kerto just ennen koetta jotkut muutamat randomit sanat ja ne tuli siihen! My lucky day ♥
Ja taas aasinsiltana, kokeista panostamiseen. Aion nyt tosissani panostaa kouluun ja koulun käyntiin, ja sen kautta toivon et lukion kakkosvuosi menis pikkusen paremmin kun eka... (kröh)
Sitten rohkeana (ja ahkerana) koulutyttönä menin koulun valokuvaus kurssille, jolla ihme kyllä, sain aika hienoja kuvia tuotettua. Tässä  jotakin niistä teille: (naurakaa te hyvät valokuvaajat)
 
leppis :3

Ja sitten meidän tehtävänä oli kuvata maailman ihanin tyttö kampanjaan(?) liittyvä kuva eli voimauttava valokuva (googlatkaa en mie teiän google ole) niin tässä alla jotakin mun mielestä hyviä otoksia siihen liittyen...

Ja koska kuvaaja ja kuvattava ei aina voi onnistua yhteistyössään they go like this....
Then it was my birthday at 18.9. ja täytin 17w, vaikka tuntuu että täytin just 7... Tässä jotakin random pictureita äitin tuomasta kukkakimpusta :3


And finally we're at that point where I say goodbye and goodnight. Viimesenä kuvana annan teille mun lopullisen voimauttavan valokuvan have fun and good night!
See ya all ♥: Karita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti